به وب سایت من خوش آمدید...

به نام آنکه جان را فکرت آموخت                چراغ دل به نور جان برافروخت 

 

زکات علم 

انتقال آن به دیگران است 

 

 

 فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

 

 

  

  

  

خیلی خوش آمدید 

 امیدوارم مطالب وب   این حقیر مورد رضایت و پسند شما قرار گرفته،و 

نهایت استفاده از آن را برده باشید. 

با سپاس 

طارق عزیز بیجاد

 

I don't wanna run, I don't wanna hide

من نمیخواهم فرار کنم نمیخواهم پنهان شوم
When someone needs somebody
زمانی که کسی نیاز به دیگران دارد
I don't wanna say, I don't got the time
من نمیخواهم بگم که وقت ندارم
When someone needs somebody
زمانی که کسی نیاز به دیگران دارد
With a little faith and a little soul
با ایمان کم و روح کوچک
We can't go wrong
مانمیتوانیم اشتباه برویم
We can't go wrong
ما نمیتوانیم اشتباه برویم

When a heart breaks
زمانی که قلبی بشکند
And the world shakes
و جهان به لرزه بیفتد
Will we stand for the vision of love؟?
ایا ما برای چشم انداز عشق خواهیم ایستاد؟
When a tear falls
زمانی که اشکی سرازیر شود
And the fear calls
و ترس مینامد
Will we stand for the vision of love?
ایا ما برای چشم انداز عشق خواهیم ایستاد

 

بیجاد

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 17:51

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار جالب و قشنگی داری خیلی استفاده کردم از مطالب مفید تون خصوصا توصیه های مشهورترین هکر جهان
مرسی موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد